“Croatia je Hrvatska” proglašena najbolje dizajniranom izložbom na svijetu

0
14.09.2017., Zagreb - Multimedijska interaktivna izlozba “Croatia je Hrvatska” s osvrtom i interaktivnim prikazima brojnih poznatih i nepoznatih detalja iz 133 godine burne hrvatske, zagrebacke i povijesti najstarije hrvatske tvrtke Croatia osiguranja od 16. rujna do 1. studenog bit ce otvorena u tunelu Gric. U glavnoj atrakciji izlozbe tzv. kisnoj sobi cijelo vrijeme pada kisa na cijim se kapima ocrtavaju hologrami Marije Juric Zagorke, A.G.Matosa, bana Josipa Jelacica, djevojke Mande, Vatroslava Lisinskog i drugih povijesnih i kulturnih uglednika. Photo: Petar Glebov/PIXSELL

Tim zagrebačke agencije Brigada osvojio je međunarodnu nagradu IIDA Global Excellence za najbolje dizajnirani izložbeni prostor za izložbu “Croatia je Hrvatska”, nastalu u povodu 133 godine postojanja Croatia osiguranja.

 

Riječ je o interaktivnoj i multimedijalnoj izložbi koja je tijekom jeseni 2017. bila postavljena u zagrebačkom tunelu Grič.

Uz Brigadu koja je bila zadužena za prostorni dizajn, projekt su osmislili i realizirali timovi korporativnih komunikacija Adris grupe i Croatia osiguranja, agencije Bruketa&Žinić&Grey i Millenium promocija, uz suorganizaciju Turističke zajednice grada Zagreba.

Izložba je bila koncipirana kao vremeplov kroz paralelne povijesti Hrvatske, Zagreba i Croatia osiguranja, te je na jedinstven način uključivala osobne i obiteljske povijesti posjetitelja.
Građani su izložbu mogli nadopuniti svojim obiteljskim pričama, gdje su rame uz rame s povijesnim velikanima stajale osobne povijesti.

Ovo međunarodno natjecanje koje se održava na godišnjoj razini vrednuje originalnost i izvrsnost u dizajnu interijera i projekata unutrašnje arhitekture. Uz Croatia osiguranje, među nagrađenima su projekti za investitore u Kini, Tajvanu, Japanu, Australiji i SAD-u.

“Drago nam je što je žiri prepoznao našu želju da kroz dizajn interijera postava izložbe stvorimo doživljaj koji će posjetitelji ponijeti sa sobom, a ne samo ‘lijep prostor’.

Suradnja sa zaista širokim interdisciplinarnim timom stručnjaka za komunikacije i nove tehnologije bila je ključna za uspjeh ovog projekta i vjerujem da je upravo ta sinergija doprinijela ovom uspjehu u zaista jakoj globalnoj konkurenciji”, rekao jeDamjan Geber, kreativni direktor Brigade.

“Pobjednici ilustriraju transformativan dizajn ujedno nudeći pragmatična rješenja kakva zadovoljavaju potrebe lokalnog stanovništva i odaju počast lokalnim trendovima i tradicijama”, izjavio je Cheryl S. Durst, izvršni potpredsjednik i direktor IIDA-e.

“Pobjednici su pokazali koliku moć ima kvalitetan dizajn u emocionalnom povezivanju s korisnicima. Bilo nam je drago vidjeti raznolikost inovativnog, toplog i funkcionalnog dizajna interijera iz cijeloga svijeta”, izjavio je IIDA-in predsjednik i direktor dizajna Malcolm Berg u ime žirija.

 

Uz njega, radove je ocjenjivao žirimeđunarodnih dizajn profesionalaca:Stephanie Cardinal, predsjednik humà design + architecture; Danielle Fox, glavni dizajner u Rodrigo Vargas Design; Johannes Lampela, direktor dizajna u Designworks Los Angeles, koji je dio BMW grupe; i Geno Yun,voditelj ELS Architecture and Urban Design.

 

 

IIDA je međunarodno udruženje dizajnera interijera, a nagrada je autorima iz Brigade uručena 20. siječnja u Parizu. Osim toga, ovih je dana jedan od najutjecajnijih regionalnih portala za industriju oglašavanja i komunikacija – Media Marketing, proglasio izložbu “Croatia je Hrvatska” događajem godine 2017.

 

Foto: Petar Glebov/PIXSELL